Onbewerkt koolstofmateriaal van professionele kwaliteit wordt geweven en gevormd in onze eigen composietfabriek met behulp van onze meest geavanceerde engineering- en constructiemethoden, waaronder continue vezeltechnologie voor meer sterkte en minder gewicht; Carbon Nanotube Technology-hars voor betere impactweerstand; en Fusion Process voor lichtere, sterkere frameverbindingen.
Langma Advanced
SL Disc
Original price: € 9.599 € 11.999
De Langma Advanced SL Disc, die al favoriet is bij klimverslaafden en WorldTour-racers, is geheel opnieuw ontworpen en is nog lichter en stijver. Klaar voor de winst als het er op aan komt.
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
Vederlichte efficientië:
Het hart van de Langma is een ultralichte Advanced SL-grade Composite frameset, die we hebben herontworpen met langer doorlopende stukken carbonvezel voor een stijvere fiets die 60 gram lichter is ten opzichte van de vorige generatie. Het resultaat is verbluffend: onmiddellijke versnelling als je op de pedalen duwt. Door de doorschijnende framecoating is de carbonconstructie met het blote oog te zien, waardoor de Langma er net zo snel uitziet als hij aanvoelt.
Intuïtief rijgedrag:
We hebben de Langma-vork opnieuw ontworpen voor 50% meer laterale stijfheid, voor nauwkeurige handling en reactievermogen. Een extra oversized headset en een geheel nieuw Liv Contact SLR stuur geven een prestatieboost zonder in te boeten aan aerodynamica. Geïntegreerde, flat-mount schijfremmen zorgen voor vertrouwen in verschillende omstandigheden. De Langma is zelfs geschikt voor banden tot 32 mm voor extra grip in de bochten en op kasseien.
Aerodynamisch voordeel:
Ellipsvormige buizen verminderen de luchtweerstand bij een groter aantal windhoeken, waardoor je kostbare seconden wint bij vlak terrein, afdalingen en tegenwind. Onze continue tests en verfijning hebben ook de ontwikkeling van de nieuwe full-carbon Variant SLR zadelpen geïnspireerd.
Advanced SL Composite Frame
Afgeknotte ellipsvorminge framebuizen
Nieuwe strategisch ontworpen vormen in het frame en de vork, ontwikkeld door middel van Computational Fluid Dynamics (CFD) en windtunneltesten, verminderen de windweerstand bij een groter bereik van windhoeken in vergelijking met traditionele "druppelvormige" buizen.
Variant SLR zadelpen
Met behulp van meer continue koolstofvezels en titanium bouten, is de eerste volledig carbon zadelpen van de Langma lichtgewicht, aerodynamisch en gemakkelijk verstelbaar.
Innovatieve composite constructie
Langere, meer doorlopende stukken koolstofvezel over framebuizen en verbindingen betekent meer stijfheid met minder gewicht. En de continue toepassing van SL-Grade Composite in de liggende achtervorken zorgt voor een sterkere verbinding van de uitval naar de trapas, wat niet alleen minder gewicht betekent, maar ook een efficiëntere krachtoverbrenging.
Symmetrische aerodynamische carbon voorvork
Geconstrueerd met volledig doorlopende stukken gesneden koolstof en een hoger percentage Advanced SL-Grade Composite-materiaal dan enig ander model, verbetert deze nieuwe vork de stuurcontrole, precisie en stijfheid. Bovendien is hij nu voorzien van schijfremintegratie en meer speling voor banden tot 32 mm.
Liv Contact SLR stuur
Ons geheel nieuwe carbon stuur heeft een aerodynamisch ontwerp, ergonomische grip en geoptimaliseerde drop en reach die is aangepast aan de afmetingen van vrouwen.
OverDrive 2
Liv's meest geavanceerde stuurbuistechnologie. Ontworpen om ongeëvenaarde stuurprestaties aan de voorkant te bieden, werken de extra grote balhoofdlagers (1 1/2" onder, 1 1/4" boven) en de taps toelopende stuurbuis in harmonie om superieure stuurstijfheid te bieden.
MegaDrive
Een massieve rechthoekige onderbuis vormt de schakel tussen het OverDrive balhoofdgedeelte en de PowerCore trapas. Deze nauwkeurig ontworpen, rechthoekige vorm zorgt voor een ongekende stuur- en trapstijfheid en optimaliseert de aerodynamische stroming ten opzichte van een standaard bidonhouder/bidon combinatie.
PowerCore
Een enorm oversized trapas / liggende achtervork is voorzien van een volledig geïntegreerd 86 millimeter breed trapasontwerp. Asymmetrische liggende achtervorken zorgen voor extra stijfheid aan de aandrijfzijde en stabiliteit aan de niet-aandrijfzijde.
Tubeless CADEX Disc WheelSystem
Gebouwd met gepatenteerde Dynamic Balanced Lacing, zijn de geheel nieuwe carbon WheelSystems in de fabriek tubeless afgemonteerd en bieden ze meer efficiëntie, comfort en controle.
Schijfrem integratie
Het frame is ontworpen met flat-mount schrijfrem voor superieure remprestaties in alle weersomstandigheden en op alle ondergronden.
Hookless velg design
Het hookless velgontwerp zorgt voor een betere algehele duurzaamheid en biedt een bredere binnenbreedte van de velg zonder gewicht toe te voegen. Het zorgt ook voor een rondere vorm van de band, wat zorgt voor een betere ondersteuning van de zijwanden in bochten en een superieure grip en handling in het algemeen.
Xirallic® of Colorstream®
Framecoating met Xirallic® of Colorstream® zorgt voor een lichte, dunne coating die de koolstofvezelconstructie onthult. Xirallic® en Colorstream® zijn handelsmerken van Merck KGaA, Darmstadt, German en/of gelieerde ondernemingen.
E-Shifting kabelgeleiding
Geavanceerde SL-Grade Composite-frames met alleen e-shifting kabelgeleiding voor een strakke look.
Deze specificaties zijn met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Specificaties, beschikbaarheid, prijzen en kleuren kunnen echter zonder vooraankondiging wijzigen.